fredag 7 augusti 2009

Yeah, you bleed just to know you're alive

Var i Nora med Familjen och Mormor och åt på Maria lang eftersom Mormor har fyllt år :)
När jag kom hem ringde jag vincent och han och isa kom hem till mig. sen gick vi Ner till becca och sa till henne att följa med oss. ingen vågaade gå till deras dörr och fråga efter Becca så vi stog utanför hennes hus och ringde till henne! HAHA!
vi gick ner på stan och mötte Mimi och Anna, men Mimi var tvungen att åka hem efter ett tag och äta kreeftor men familjen. Så vi andra drog till Becca och dega sen gick jag vincent och Anna hem till vincent och påvägen dit ramla vi med cyklen! tyvärr fick Anna största smällen! och jag var så snäll och stog och skratta. hahahaahah!
Sen efter att JAG! kungen! hade spelat Cs hhos vincent i typ en kvart gick vi hem till mig och det var menat att vi skulle gå ner på stan men slutade att vi hamnade i soffan med 2 chipspåsar, lättdryck och choklad.
iiiihhhihihi tJOckIsar!

Peace!

2 kommentarer:

  1. inte spela cs ush ush cod e juh bättre ;)

    SvaraRadera
  2. haha, ja cod är inte lika förvirrande:P

    SvaraRadera