tisdag 25 augusti 2009

I can feel the pressure It's getting closer now

Idag blev det en ganska söft-dag i skolan.
På fysiken skulle vi räkna hur stor skillnad sin puls hade när vi satt ner och inte gjorde nånting och när vi hade sprungit runt lite. Jag och Mimi tog ett varv runt skolan och krockade in i både väggar och människor. haha!
"Anders-lilla-mattegrupp" som innehåller; Mig, Anna, mimi, timmy, blew doh wah, blew doh pah och ma pyusin fick slippa nästan hela lektionen för att Anders troligen "glömt bort oss" och glömde säga att vi skulle vara i C6 och inte i A1.
men men!
vi fick ju bar 10minuters mattelektion vilket va förjävla najz ! :)
Gjorde kontrollprov i tyskan och fick 42/46 poäng!
Grattis Nathalie du kan lite tyska!
Jag har ju som ni kanske märkt, skrivit klart min novell som jag ska lämna in imorgon om vi har svenska, Håll tummen för ett MVG! haha
Snygga moves jag hittar på till "open the door, get on the floor everybody walk the dinosaur!".
Anna, I know you like it ;)
Det var något mer! Jag har det på tungan!
Aja, skit samma kommer väl på det någon gång. Får väl informera er när jag kommer på det.
Nu rusar jag in i duschen sen blir de att placera arslet framför min trogne vän, Tv:n!


YES! Novellen är klar!
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar