måndag 24 augusti 2009

open the door, get on the floor, Everybody walk with dinosaur!

Igår (söndag) låg jag för mesta dels framför tv:n och kollade på Miljooooner filmer!
När min syster kom och störde min oupptagna söndag och ville att jag skulle med ut, Jag klädde på mig mina mysiga lodiskläder och så gick vi runt vid volvorakan. när vi kom hem och jag hade mina stora förhoppningar om att få duscha, så fan heller!
då ska vi ner till ica och köpa hårnålar och godis.
Vi gick en pytteliten sväng på stan och när vi var vid lidl fick min käre syster en gigantisk hjärnsmäll! och sa att vi kunde dra upp för den jobbiga skrödersbacke(?)för att komma till Tim och hämta Ice age 3. sen fick vi vänta i 20minuter för att slippa gå hem.
dom 20 minutrarna gick fort, så fick vi skjuts av Tim kompis, Jonas tror jag han hette.
Trångt att sitta i baksätet i hans bil, jag kanske har långa ben men jag tror till och med en 7åring skulle ha problem att kliva in i det trånga baksätet.
Men aja!
jag och min käre syster kolla på ice age 3 och fyfan va bra den va! xD

Och idag fick man plåga sig igenom skoldagen..
usch! jag är redan trött på skolan!
Efter skolan gick jag iaf och mötte fredrik vid bussen.
Så gick vi till hemköp för att köpa munk och glass, sen hem till mig och kolla på ice age 3! igen.. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar