fredag 28 augusti 2009

don't leave now, Please don't take my heart away

vakande vid kvart i 8 idag.
Gud vad skönt jag hade sovit, förutom när jag vaknade på morgonen och märkte att jag hängde med huvudet utanför sängkanten.
inte så mysigt men drömde en bra dröm som jag tyvärr inte kommer ihåg. Jävla skiiit fan!
Glömde Hörlurarna idag så blev jag deprimerad för det på morgonen eftersom jag då måste lida mig igenom lektionerna utan musik.
OCH! så glömde jag gympakläder den här fredagen också, men som tur åkte vi hem till Mimi så jag kunde låna några shorts. Fyyyyfan vad man sprang på idrotten! Jag kunde inte andas efteråt!
nästan läskigt O.o
Slutade för ungefär en halvtimme sen och nu måste jag sitta här hemma och väntar på vincent som slutar kl. 4. alltså om typ en timme.
Har inte gjort mig ordning ett skit idag så jag ska fräscha upp mig lite innan han kommer sen skulle vi ner på stan och på kräftfisket eller vad det nu var.
hehehe!
hade egentligen mina egna planer att bara sjunka ner i soffan med en påsegodis och hitta någon bra film att kolla på.
men eftersom Vincent erbjöd sig att va med mig idag så blev det andra planer! :D
som jag Verkligen tackar honom för!
jag måste ut ur huset, känns som att jag inte har vart ute/nere på stan med min kära vänner på flera veckor!

Jag måste verkligen städa mitt rum! :O
rena svinstian, som alltid men iaf xD
Men det ska vi inte tänka på nu!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar