söndag 16 augusti 2009

From the day that I was born,I know that there is no place to hide

Hade planerat att ligga och sova hela dagen men istället blev det att gå upp vid halv 1 och sätta sig vid datorn och ringa Mimi.
Jag hatar söndagar!
det finns aldrig något speciellt att göra då.
Antingen är man nere på stan där det inte finns en enda jävel eller så sitter man hemma och kollar på någon dryg film eller sitter vid datorn.
Jävla vilodag!
imorgon är det sista dagen på sommarlovet, inte har det känns som ett sommarlov om du frågar mig.
mer som att man slutat skolan förevigt och det finns inte ett skit att göra.
hehe! BRA HUMÖR!
Fan, jag är så jävla dryg idag och verkar vara förbannad på allting när jag kom innanför dörren! vill bara fixa massssssor av bra låtar och ligga i sängen och lyssna på musik :)
*suck-av-lättnad*
På lördag ska jag tvinga med någon att följa med till örebro om inte mimi kan.
hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar