fredag 21 augusti 2009

Du säger att det är tufft att vara tjej

Godmorgon!
Klockan är 08.34 och jag har nyss duschat och håller nu på att måla naglar,
idag blir jag röd och finertopparna!
när nagellacket har torkat måste jag rusa iväg och göra mig ordning och äta frukost.
Eftersom jag och Mimi ska med bussen från lasarettet klockan 10.55 .
jag är duktig och är där kvart i, man vet ju aldrig om nåt stannar mig påvägen dit.
Markus krunegård - jag är en vampyr, det är allt en låt jag gärna sjunger med till och eftesom bara jag och Mamma är hemma som jag märkte innan jag duscha faktiskt!, så kan jag sjunga hur högt jag vill!
ihihi!
nej nu ska jag måla andra handen!
eller inte handen men fingertopparna.
Eller inte fingertopparna då, men naglarna!
jag ni förstår mig klart och tydligt märker jag.
hehe.

Du säger att det är tufft att va tjej
Att du inte vet om dom gillar dig
Eller om du bara fyller nån kvot
Är det nåt bra jag gjort?


Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar