fredag 28 augusti 2009

I climb, I slip, I fall

jag vet inte om jag är vaken eller skriver det här medan jag sover.
Så JÄVLA TRÖTT!
Men jag vet inte varför jag inte går och lägger mig?
sängen är ju bara 3 steg bort, eller ja. 3 steg om man tar Jätte-kliv!
Var nere på stan med Vincent, vi köpte pommes och gick bara runt.
det hade regnat ända sen vi hade gått ner på stan och vid 9 när vi var påväg till hemköp kom världens jävla skur!
vi skulle ha sprungit fort som fan till hemköp men lata som vi är går vi i översvämningen :P
haha, när pappa hade hämtat oss och vi hade lämnat vincent hemma hos han åkte vi såklart hem. Men efter typ 20minuter följde jag med tim och syrran på en liten åktur till ingenstans.
var trött redan då, så man satt och nynnade lite på låtarna som spelades och typ halvsov.
tog väl en timme iaf :P
NU! ska jag sova!
Eftersom jag ska med Anna och Mimi till Noramarken blir det ingen "sova-hela-dagen-lördag" imorgon heller : (
men när vi kommer hem!
då jävlar paxar jag tv:n!

ska tydligen ut och fota min syster någon dag. kanske i helgen om man hinnner. HeHeHe.......


Jag vill ha en ny kamera ;o
och vilken mysig brud!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar