lördag 29 augusti 2009

Noramarken 2009

Hemma från noramarken!
Det var faktiskt roligare än förr året :P
Mimi var galen i "fånga-gosedjur-med-krok" saken, och vann 3 gosedjur och anna vann 1.
Jag höll mig undan från sånt eftersom jag vet att jag inte har tur i såna spel :P
men vad säger man? har man inte tur i spel har man tur i kärlek! haha
blev att köpa godis och mat för mina pengar iaf!
och snart ska jag troligen äta tacos.
MuMMSss!
Sitter med min påse med färska munkar direkt från Noramarken! : >
fast dom kanske inte är så jättefärska men dom är ändå färska!
hahaha, jag är så förvirrande ibland!
Nu ska jag städa undan lite på mitt skrivbord, får inte plats med nånting längre!
och när man inte får plats med mer godis för att massa glas och skit är ivägen betyder det att man måste städa undan :P
hihihihi


Lite likheter men ändå olikheter från Noramarken 2008 och 2009
Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar