torsdag 13 augusti 2009

Does it hurt? Is it love? Can the music ever be enough?

jag har Väldigt tråkigt och har blivit lite piggare av att lyssna på den underbara musiken<3
Jag var så jävla trött förut så jag trodde jag skulle dö!
Imorgon måste jag gå upp tidigt för att sitta barnvakt. Hoppas Hanna vill spela indiana Jones på 360 igen. Ni vet med dom där Lego-gubbarna. Så jävla kul!
och ungen är bra på't men hon kan ju aldrig bli bättre än mig ;)
hahaha.

Sen efter barnvaktandet nångång skulle man till sjögrens och äta kräftor, och det tydligen är kräftfiske imorgon och jag har ingen aning om jag ska gå på't.
får väl se om man orkar.
Snart kommer Fredrik hem!
min älskade granne!
Äntligen har man någon att gå till hemköp med! :)
men han kunde väl ha kommit hem lite tidigare än precis när skolan börjar.


jag vet att ni älskar dom här
DÖsnygga gamla bilderna på mig ;)
HAHA

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar