fredag 14 augusti 2009

And so the lion fell in love with the lamb

Var nere till hemköp med Viincent vid typ 7-8.
träffade Anna och Mimi så vi stog och prata med dom en stund.
sen gick vincent hem och jag gick hem till mig och satt vid datorn.
Eftersom jag blev ensam hemma och var rädd eftersom det va helt kolsvart i huset och det enda jag hörde var hundarnas krafsande på golvet på nedervåningen. inte direkt något mysigt ljud.
Så Hyrde jag Twilight på tv:n.
Hade en egen liten "gråta-för-mig-själv-till-jättebra-film"- kväll.
Och jag kunde verkligen inte sluta gråta!
Jag lyssnade till och med på låtarna som spelades till eftertexten och grät.

Linkin Park - leave out all the rest
Paramore - decode
för om man verkligen lyssnar på texten kan man ju inte komma undan några tårar.

får verkligen aldrig nog av den filmen!
gud, jag kommer bli en sån där riktig twilight nörd!

ihihihih<3



Peace!

1 kommentar:

  1. Heheh, de är jag som är willebooi , släkting till krillebooi

    SvaraRadera