söndag 30 augusti 2009

Count'em One Two Three

Nyvaken och har ingen aning om hur jag ska spendera denna söndag!
Gårdagens händelser var Noramarken,
och gårdagenskväll(kan man skriva så?) blev lite annorlunda.
Hade mina vanliga planer att sitta vid datorn/tv:n med chips och dricka.
men blev erbjuden att följa med till staffan(?) i ramsberg med Tim, Systern och Sabbi.
Var väl trevligt, sen åkte vi in till Linde.
Hade hänt en olycka vid vägkanten påväg in till hemorten!
Men ni behöver inga detaljer.
Väl inne i linde åkte vi hem till Tim och satt där och sega.
man var ju så trött så man kunde somna i soffan när som helst.
När vi sen besluta att gå ner på stan.
Blev där ett tag sen kom pappa och hämta mig, Tim, syrran och Sabbi.
När jag kom hem blev det att sitta en stund vid datorn.
Jag var så trött att jag knappt orkade lyfta på fingrarna när jag skrev!
Sen blev det Godnatt för mig!


Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar