måndag 8 juni 2009

måndag, 5 dagar kvar


Gud jag är så dålig på att lägga upp inlägg nu för tiden
visst jag har aldrig vart så duktig på det men nu SKA jag försöka ändra den saken :)
Idag gick vi och bada vid ån på idrotten.
FÖRSTA DOPPET DET HÄR ÅRET :)
Panikslagna Nathalie och Mimi stog såklart med vattnet till midjan och vråla som skrik och Panik dom själva.
men tillslut slängde man sig i,
lite jävlaranamma får det allt vara!
men visst va de lite kul :)
Hade med sig kameran så det blev några roliga minnen till fotoboken sen,
på tal om fotoboken; håller som sagt på att göra en fotobok med bilder och lite texter från 2007-2008-2009! har inte kommit så långt men 2 sidor är ju alltid en början.
Imorgon är det elevens val och jag fick volleybollturnering och tipspromenad -.-
inte världens roligaste men det är väl bara att fortsätta orka eftersom det är sommarlov på fredag :D
då får man ju använda den söta lilla klänningen som man köpte för ett par veckor sen, det känns lite obevämt och att folk ska blicka ner på en, men såna tankar få man väl bara radera ur skallen och fortsätta va på sitt bästa humör :D

Jag ger upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar