tisdag 16 juni 2009

Maybe I'll Get There




Som sagt, Det var regn (såklart) på dagen. och hade mina funderingar först att inte gå ut,
men sen smsa kim och fråga om jag ville va med han och marcus.
man neka lite först, men Jag var fan tvungen att gå ut och träffa folk så jag gick och mötte dom vid gröna bron.
vi drog runt lite sen gick vi hem till kim, och åt xD
Ganska Ovanligt att jag äter?
Drog iaf hem vid 8 och fick låna kims gamla webbcamera med sämst kvalité tills jag har köpt en egen :)
Det var ju lite snällt om jag får säga't själv!
När jag kom hem var det bara jag becca och pappa, eftersom mamma var på kurs i örebro.
så pappa gjorde våfflor : >
Goooooottt!
Nej nu ska jag följa med Mamma och Pappa till någon som pratar med djur,
Verkar faktiskt lite intressant :)
Smsa om ni har chansen!

Just a little bit stronger, and may be I'll get there
...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar