onsdag 20 maj 2009

Onsdag :)



Nu har jag allt inte skrivit på ett tag,
Jag skäms faktiskt lite även om ingen kollar på den.
men nu till Gladare saker :)
Fick precis G på oförberedda provet i tyska :D
om jag inte hade klarat de, kan jag erkänna att jag hade skämts lite
eftersom provet var från årskurs. 7
Så Stolta Nathalie Persson eftersom hon börjar förstå tyska!
Efter skolan var jag med Underbara Anna Banana-nah-nah <3>
Jag blev omringad! jag blev nästan rädd! ;o
haha,
Lite senare fick vi rusa hem i ilande fart för att åka ner och
vara pizzabärare åt pappa eftersom att han inte är lika stark som jag ! (y'
blev såklart att äta pizzan och det vanliga illamåendet efter flera bitar.
syrran:" Anna blev du verkligen mätt på 2 små bitar?"
Anna: " ehm... jaa"
Syrran:"Nathalie är vi muterade eller nånting? så mycket som vi äter!"
Jag: "ingen aning.."
ja, så nu tror min sjuka (förkylda) syster att vi är muterade.Haha, hon är alltför konstig ibland :)men jag älskar henne ändå <3hon är ju iaf min syster, det är min plikt att älska henne!
PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar