lördag 13 juni 2009

första dagen på sommarlovet


Första dagen på sommarlovet spenderades med den söta bruden Maria Nilsson :)
det var minst 50 år sen hon och jag var.
mer än halva vårt liv! oj, det är en lång tid
så hon verkade ta sig i kragen och ringa mig så jag vaknade upp ur min cpdröm :O
drömde att Jojje drukna i en sjö, Mamma och Mimi försökte typ kasta astjocka och stora nålar på mig som var vassa som ett jävla samurajsvärd! och en Nyckelpiga som stog och skrek: "Emmy-linn har tagit över vårat reviiir!"
usch, vad har jag för hemskt i mitt huvud? det kan man ju verkligen ta och fundera på..
Men nu till bättre saker;
Jag och syrran köpte massor av plockmat och satte oss framför tv:n den här regniga sommarkvällen.
Alltid lika trevligt :)
Oh, herregud!
det är så varmt på mitt rum att jag tror jag ska kollapsa!
Jävla dator ska alltid göra det så varmt här inne!
usch och fy!
Nu går jag allt och öppnar fönstret så alla irreterande myggor kan komma in och äta upp mig.

PEACE! (Y'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar