torsdag 18 juni 2009

In the summertime when the weather is high

syrran och jag

Igår kväll; åkte Gokart med dom "unga" som jobbade på ica, vi utmanade 37:an och det var skitkul! Haha, hade aldrig åkt förut så när man börja va det som att man ba:" tjena! 14årig pensionär påväg!" men sen fick man lite fart på skiten men så snurra jag så kom Agneta så hon fick panik och körde in i däcken så det flög däck överallt och inte fanns det någon back på skiten så jag fick gina över gräsmattan :P
vinnarna blev 37:an men östermalms har fortfarande kvar sin heder!
Efteråt blev det mat och fika sen vid 23.00 åkte vi hem :)
Hade ingen kamera med mig men kalle tog en bild på mig och syrran xD


idag:
Ska troligen vara med Anna-bana-nah.
Vi ska ner och köpa kräftor till imorgon eftersom vi ska ha lite Kräftparty!
Det enda som egentligen stoppar oss är det jävla skitvädret!
Men det får man väl stå ut!
DET ÄR SOMMARLOV OCH DÅ ÄR DET MENINGEN ATT HERR SOLSKEN SKA VARA FRAMME!!
Nu ska jag gå pch äta frukost, eller något sorts mat :)

PEACE! (Y'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar