torsdag 25 juni 2009

I'm so high, and I'm never coming down

MEN TJA!
Mimi och Anna är ju såklart i England med Konfirmationen.
Åh, vad jag saknar dom :(
Jag har spenderat hela veckan och typ åkt med folk och badat.

måndag: Va med Vincent, sov hos han :) skitkul (y'
tisdag: Anna och Mimi drog till england och jag var med vincent
Onsdag: följde med Syrran, emmy och Fredrik och bada sen bada jag med vincent senare på kvällskvisten.
idag: Var nyss och bada vid parkudden med syrran och Fredrik. har inte ett skit att göra så jag ska snart ut och sola och försöka få med någon till hemköp. Jag vill verkligen ha en superhawaii med mild sås från kretschmans :( + stora lass med godis!

det här är verkligen en hemsk vecka för stackars mig!
Anna och mimi är borta till tisdag och vincent drar till metal town under helgen :(
just nu vill jag bara ha alla dom där godsakerna,
MumMs!
nu går jag ut i den underbara värmen och steker!

PEACE (y'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar