onsdag 17 juni 2009

I Don't Like Your perfect style!

Hon som kunde prata med djur var jävligt cool :) och intressant var det minsann!
Ska snart iväg och jobba, Äntligen gör man lite nytta på sommarlovet.
bättre än at sitta inne vid datorn och skriva på en blogg, haha

Gud vad glad jag är över mig själv!
Har börjat lyssna på "2007" musik igen :)
Jag gav ju upp slipknot jävligt länge, Neverstore och sugarcult blev ju ett minne blott!
Skam! Skam på torra land!
Men nu jävlar är den musiken påväg tillbaka :)
Hur kan jag vara så dum och ge upp den underbara musiken?
tycker synd om mig själv..
men nog om sörjande!
ska troligen va med vincent efter jag har jobbat.
Herre min jjesus vad jag har saknat honom
Han gör alltid på bra humör och ett bra humör skulle jag hemskt gärna vilja ha nu..


wanna be some kind of object for men

And don't care if them loosing themselves

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar