måndag 15 juni 2009


Det blev tyvärr lite tajt schema igår så jag hann inte skriva i min Underbara *host* blogg.
Va iaf med Mimi Ericson igår :)
Hennes konfirmaion var inställd så hon kom hem till mig vid 10.15 .och väckte mig -.-
men det var lika bra det annars skulle jag ha sovit vidare tills klockorna slog 12. och de orka jag inte med.
Hela dagen var det bara regn regn och regn. Det är ju som att leva i en regnskog!
usch och tvi, men Lite Spöregn stoppar inte mig och mimi att gå ner på stadens torg och köpa Pucko! och gå runt när ingen var där -.-
men men, Nu ville kim tydligen va idag :o
jahopp, har ju inget annat för mig så varför inte? xD
bara vi är ute så blir jag glad, hahah
oj, det kommer bli fullsmockat schema här i sommar?
eller vad säger allt folk? :D
Smsa/ring om ni vill hitta på nåt :)
inte för att jag tror att någon ens kollar på min blogg men ändå, man ve ju aldrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar