måndag 20 juli 2009

Sometimes I need a reason

Igår lekte jag med Viincent :)
Det regnade, jag va trött och då var vi nere på stan och satt inne på konsum i säkert 2timmar!
Sen åkte vi hem till Viincent, han satt vid datan och jag typ sov i hans säng xD hans säng är ju så jätteskön! och om det regnar, man är jättetrött och ligger i en jätteskön säng kan man ju inte motstå att slumra till lite.
Idag Satt jag barnvakt , tjänade 200spänn :))
vi spelade minigolf, igen...
Jag och min käre pappa var nyss nere på hemköp för att köpa nånting gott att äta tills tv-tittandet ikväll. han gav mig en hundring så fick jag gå in själv i affären och köpa det som famlijen hade beställt: Becca skulle ha en chipspåse, jag skulle ha en chipspåse och pappa skulle ha en påse ostbågar. När man ställde sig i kön va den tvungen att vara km-lång!
och när jag stog där, helt oskyldig med 3 påsar chips kände man ju sig inte lite tjock.
Man kände ju lite blickar i nacken och hur dom tänkte ba:" Ska en sån übersmal tjej äta alla dom där chipspåsarna själv?!"
jag vet att dom tänkte så för jag kan ju läsa tankar. säger vi..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar