fredag 10 juli 2009

I'm acting through it all

intressant vecka?
nej, verkligen inte!
får väl hoppas på att helgen blir lika intressant...

Jag har tjänat ihop 400spänn på två dagar ;)
bara av att sitta barnvakt! (y'
ganska duktigt om jag får säga det själv.
Imorgon konfirmerar sig Anna och Mimi,
ska få skjuts av mamma till ramsbergs kyrka så ska jag sitta och stirra på dom, men jag ska vara lite gullig och köpa dom varsin blomma :)
dom ska ju faktiskt konfirmera sig! Då ska man väl få presenter och blommor?
Själv följer jag min farfars råd; "konfirmera dig inte, du blir inte en bättre människa för det"
och såklart tog ju inte historien slut där utan då berättade han hur det var när han var ung och inte gick till kyrkan eller konfirmerade sig. Då var man tydligen svart!
som jag chansar på att han menade att man inte var "duktig" eller nåt. Haha, svårt att förklara men ni fattar nog vad jag menar.
haha, Jag älskar farfar ibland <3 Eller ja, Han är ju min farfar så jag älskar han iaf. haha
Jag kom nyss på en sak!
jag har inte ätit frukost på flera veckor! men det är inte så gott att äta frukost men jag kanske borde börja äta det igen?

Jag känner mig lite ensam här på mitt rum :(
Jag tror till och med att jag ensam hemma?
Ne nu går jag ner i köket och letar efter mat!

PEACE! (y'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar