torsdag 3 september 2009

Isn't it obvious?


Anna åkte nyss hem.
Vi spenderade våran fritid till att gå ner på stan och köpa varsin baugette och en tårta!
Gött!
När vi kom hem till mig efter den resan på stadens torg blev vi bemötta av ännu mer mat.
Blodpudding och bacon! Gött
Efterätten blev såklart tårtan!
och som pricken över i:et blev vi ensamma hemma :)

Fredag, Alltså imorgon är en dag som jag är DÖtaggad på! Ska ut till B-boda och leva lantlivet med Mimi och hundratusen kilo godis och dricka. kanske en liten chipspåse på köpet! Det är så mysigt att vara ute hos henne. Om jag fick bestämma skulle jag och Mimi lugnt få bo där! alltså själva. Att vi kan klara oss sjävla fick vi bevisat när vi var hundvakt hos dom helt själva i 4dagar. och dom 4dagarna kommer jag aldrig glömma ! AHAH så jävla kul det var! och kul kommer vi såklart ha imorgon också! :) En tråkig stund med Mimi Ericson Existerar inte.

Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious that I need you
Isn't it obvious that I love you
Isn't it obvious now?

Mimi Anna Matilda Ericson<3 all the way <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar